Για την Επιστροφή προϊόντων για αγορές μέσα από το Eshop ισχύουν τα εξής (Αποτελεί μέρος των Όρων Χρήσης):
5.6 Επιστροφή Προϊόντων - Δικαίωμα υπαναχώρησης από τις εξ αποστάσεως συμβάσεις (Ν. 2251/1994)
5.6.1 Επιστροφή λόγω εσφαλμένης αποστολής μη παραγγελθέντων Προϊόντων
Σε περίπτωση που επιλέξετε να επιστρέψετε το (μη παραγγελθέν από εσάς) Προϊόν, εντός της καθοριζόμενης προθεσμίας των επτά (7) ημερολογιακών ημερών από την ημερομηνία που η Εταιρεία σας ζητήσει την επιστροφή του Προϊόντος, το Προϊόν πρέπει να βρίσκεται σε άριστη κατάσταση, να μην έχει χρησιμοποιηθεί και η συσκευασία του να είναι άθικτη, χωρίς δηλαδή να έχει αποσφραγισθεί ή να έχει παραβιασθεί. Στις περιπτώσεις αυτές η Εταιρεία αναλαμβάνει τα έξοδα αποστολής για την επιστροφή του Προϊόντος στο κεντρικό κατάστημα/έδρα της καθώς και τα έξοδα αποστολής για την αντικατάσταση του Προϊόντος, υπό την προϋπόθεση ότι τα επιστρεφόμενα Προϊόντα επιστρέφονται από εσάς προς Εμάς με τον ίδιο τρόπο και την ίδια εταιρεία μεταφορών που τα παρέλαβε. Σε περίπτωση που το Προϊόν αποσφραγιστεί από εσάς ή καταστραφεί η συσκευασία του χωρίς εύλογη αιτία ή έχει χρησιμοποιηθεί ή δεν βρίσκεται στην άριστη κατάσταση στην οποία παραδόθηκε αρχικά, η Εταιρεία διατηρεί το δικαίωμα να μην δεχθεί την επιστροφή του (οπότε εσείς είστε υποχρεωμένοι να καταβάλλετε κανονικά το τίμημα για το Προϊόν αυτό) και να μην αναλάβει τα ανωτέρω έξοδα ή να ζητήσει από εσάς την επιστροφή τους σε περίπτωση που τα έχει ήδη καταβάλει.
5.6.2 Δικαίωμα υπαναχώρησης
Διατηρείτε το δικαίωμα να επιστρέψετε τα Προϊόντα που έχετε αγοράσει από το Ηλεκτρονικό Κατάστημα και να υπαναχωρήσετε έτσι από την σύμβαση πώλησης που έχει καταρτιστεί κατά τα ανωτέρω, χωρίς να έχετε υποχρέωση να αναφέρετε τους λόγους, εντός δεκατεσσάρων (14) ημερολογιακών ημερών από την παραλαβή τους (εντός τριάντα (30) ημερολογιακών ημερών για τα προϊόντα IQOS), σύμφωνα με το άρθρο 3ε του Ν. 2251/1994. Η υπαναχώρηση σας αυτή (εφεξής η «Υπαναχώρηση») ασκείται υπό τους παρακάτω όρους και προϋποθέσεις:
(α) Σε περίπτωση πολλών Προϊόντων παραγγελθέντων από εσάς με μια παραγγελία και παραδιδόμενων χωριστά, η ως άνω προθεσμία ξεκινά από τον χρόνο παραλαβής και του τελευταίου Προϊόντος.
(β) Η Υπαναχώρηση είναι αναιτιολόγητη και υποχρεούστε να επιστρέψετε το Προϊόν ακριβώς στην άριστη κατάσταση που το παραλάβατε. Ειδικότερα, το επιστρεφόμενο Προϊόν θα πρέπει να μην έχει χρησιμοποιηθεί, να βρίσκεται σε άριστη κατάσταση («as new»), όπως ακριβώς πριν την πώληση του, στην πλήρη αρχική του συσκευασία (κουτί, νάιλον, αφρολέξ κ.λπ., τα οποία δεν θα πρέπει να έχουν σκισίματα ή φθορές/αλλοιώσεις) και με όλα τα περιεχόμενα τις αρχικής συσκευασίας (έντυπα οδηγιών χρήσεως, χαρακτηριστικών και εγγυήσεων, καλώδια συνδέσεων κ.λπ.). Επιπλέον, για να γίνει δεκτή επιστροφή του Προϊόντος θα πρέπει να επιδεικνύεται το πρωτότυπο παραστατικό αγοράς (απόδειξη λιανικής, τιμολόγιο) από το πρόσωπο που αρχικά αγόρασε το Προϊόν και του οποίου τα στοιχεία αποτυπώνονται στο παραστατικό αγοράς.
(γ) Η επιστροφή του Προϊόντος γίνεται δεκτή, μόνον εφόσον προηγουμένως έχετε εξοφλήσει i) κάθε ποσό που ενδεχομένως επιβαρύνθηκε η Εταιρεία για την αποστολή του Προϊόντος σε εσάς, και ii) τα έξοδα αποστολής για την επιστροφή του, τα οποία (έξοδα) επιβαρύνεστε ακόμα και στην περίπτωση που η παραγγελία σας είχε αποσταλεί δωρεάν.
(δ) Η δήλωση υπαναχώρησης ασκείται εγγράφως με τη συμπλήρωση της σχετικής φόρμας που βρίσκεται εδώ και αποστολή της:
i) είτε στη ταχυδρομική διεύθυνση της Εταιρείας που αναγράφεται ανωτέρω,
ii) είτε στο φαξ + 30 210 6715397
iii) είτε στην ηλεκτρονική διεύθυνση sales@nobacco.gr και η εταιρεία είναι υποχρεωμένη να επιβεβαιώσει εγγράφως την παραλαβή της δήλωσης υπαναχώρησης μόλις την παραλάβει.
(ε) Υποχρεούστε να επιστρέψετε το Προϊόν εντός δεκατεσσάρων (14) ημερολογιακών ημερών από την ημέρα κατά την οποία κοινοποιήσατε σε Εμάς την Υπαναχώρηση και λάβαμε αποδεδειγμένα γνώση αυτής. Η επιστροφή γίνεται στο κεντρικό κατάστημα της Εταιρείας (Κορωπί Αττικής, 1ο χλμ. Λεωφ. Κορωπίου - Μαρκοπούλου, Τ.Κ 194 00). Εφόσον το επιθυμείτε, μπορούμε να παραλάβουμε Εμείς το προς επιστροφή, Προϊόν από εσάς, με χρέωση δική σας.
(στ) Κατόπιν της δήλωσης Υπαναχώρησης, υποχρεούμαστε να αποδώσουμε σε εσάς το τίμημα που εισπράξαμε για το επιστραφέν Προϊόν. Η επιστροφή του τιμήματος σε εσάς θα γίνεται το αργότερο εντός της ίδιας προθεσμίας των δεκατεσσάρων (14) ημερολογιακών ημερών από την χρόνο που λάβαμε αποδεδειγμένα γνώση για την Υπαναχώρησή σας.
(ζ) Προϊόν το οποίο είχε πωληθεί με επιπλέον δώρο θα πρέπει να επιστραφεί μαζί με το επιπλέον δώρο, διαφορετικά η αξία του δώρου θα αφαιρεθεί από το επιστρεφόμενο ποσό.
(η) Κατά τα λοιπά για το δικαίωμα Υπαναχώρησης σας, τις προϋποθέσεις αυτού και την άσκηση του ισχύουν οι διατάξεις του Ν. 2251/1994, όπως εκάστοτε ισχύει και κάθε άλλης (υπάρχουσας ή μελλοντικής) εφαρμοστέας νομοθεσίας.
5.6.3 Εξαιρέσεις από το Δικαίωμα Υπαναχώρησης
Το ανωτέρω δικαίωμα Υπαναχώρησης σας, ενδεικτικά και όχι περιοριστικά δεν εφαρμόζεται:
(α) Στις περιπτώσεις που το τίμημα των Προϊόντων έχει καταβληθεί σε φυσικό κατάστημα της Εταιρείας και επιπλέον, τα Προϊόντα έχουν παραληφθεί από φυσικό κατάστημα της Εταιρείας, καθώς η πώληση δεν θεωρείται ότι τελέστηκε από απόσταση και δεν εμπίπτει στις προστατευτικές διατάξεις του Ν. 2251/1994.
(β) Προϊόντα τα οποία δεν είναι κατάλληλα προς επιστροφή, για λόγους προστασίας της υγείας ή για λόγους υγιεινής, και τα οποία έχουν αποσφραγιστεί μετά την παράδοση. Σε αυτή την κατηγορία Προϊόντων ρητά και χωρίς εξαίρεση εμπίπτουν τα υγρά αναπλήρωσης Ηλεκτρονικού Τσιγάρου για τα οποία η Εταιρεία ουδεμία επιστροφή δέχεται μετά την παράδοση τους σε εσάς.
(γ) Κατά τα λοιπά για τις εξαιρέσεις από το δικαίωμα Υπαναχώρησης σας, τις προϋποθέσεις αυτού και την άσκηση του ισχύουν οι διατάξεις του άρθρου 3ιβ Ν. 2251/1994, όπως εκάστοτε ισχύει και κάθε άλλης (υπάρχουσας ή μελλοντικής) εφαρμοστέας νομοθεσίας.
5.6.4 Επιστροφή χρημάτων
(α) Αφού λάβουμε το επιστρεφόμενο Προϊόν και το αρμόδιο τμήμα της Εταιρείας επαληθεύσει ότι πληρούνται οι όροι των άρθρων 5.6.1 και 5.6.2, θα λάβετε επιστροφή χρημάτων εντός τριάντα (30) εργάσιμων ημερών κατά τα ειδικότερα οριζόμενα κατωτέρω. Από την στιγμή που θα πιστωθεί το εν λόγω ποσό στον λογαριασμό μας, ίσως χρειαστούν μερικές μέρες (ανάλογα με την εκάστοτε τράπεζα που μας έχετε υποδείξει) για να είναι ορατή η συναλλαγή σε εσάς.
(β) Εάν η παραγγελία σας αποστέλλεται σε προορισμό εντός της Ευρωπαϊκής Ένωσης, θα επιστραφούν όλοι οι φόροι (ΦΠΑ). Εάν η παραγγελία σας αποστέλλεται σε προορισμό εκτός της Ευρωπαϊκής Ένωσης, οι δασμοί και οι φόροι δεν μπορούν να επιστραφούν. Σε κάθε περίπτωση, μπορείτε να ανακτήσετε αυτά τα έξοδα επικοινωνώντας άμεσα με το τοπικό τελωνείο. Επειδή αυτή η επιλογή ενδέχεται να μην είναι διαθέσιμη σε όλες τις χώρες, σας συνιστούμε να χρησιμοποιήσετε έναν τελωνειακό διαμεσολαβητή εάν θέλετε να επιστρέψετε το ποσό των τελωνειακών δασμών για τα επιστρεφόμενα Προϊόντα.
(γ) Σε περίπτωση επιστροφής Προϊόντων σύμφωνα με τους όρους των άρθρων 5.6.1 και 5.6.2, θα ενημερωθείτε μέσω μηνύματος ηλεκτρονικού ταχυδρομείου (e-mail) για την επιστροφή των χρημάτων σας ως ακολούθως:
i) στη περίπτωση που η πληρωμή έχει γίνει είτε μέσω PayPal, είτε με πιστωτική κάρτα είτε με κατάθεση σε έναν από τους τραπεζικούς λογαριασμούς που αναφέρονται κατωτέρω στο άρθρο 5.11: Τα χρήματα είτε θα πιστωθούν στην χρεωστική/πιστωτική κάρτα που χρησιμοποιήσατε κατά την συναλλαγή είτε με έμβασμα στον τραπεζικό λογαριασμό που υποδείξατε κατά την κατάθεση των χρημάτων ή μας κοινοποιήσατε μεταγενέστερα.
ii) στη περίπτωση που η πληρωμή έχει γίνει με αντικαταβολή: Τα χρήματα θα πιστωθούν στον τραπεζικό λογαριασμό που θα μας υποδείξετε προς τον σκοπό αυτό κατόπιν επικοινωνίας με το τμήμα Εξυπηρέτησης Πελατών.