Η NOBACCO πρωταγωνίστησε στα φετινά UX | CX Awards κατακτώντας τον κορυφαίο τίτλο “Brand of the Year” για την αποτελεσματικότητα των στρατηγικών μέσω των οποίων εξασφάλισε σε πελάτες και χρήστες μία μοναδική ψηφιακή εμπειρία.
Την κορυφαία διάκριση της διοργάνωσης, που πραγματοποιήθηκε για πρώτη φορά την Τετάρτη 2 Νοεμβρίου από την Boussias Communications, πλαισίωσαν έξι ακόμα σημαντικά βραβεία για τη NOBACCO. Μεταξύ αυτών, το Platinum βραβείο στην ενότητα Best Use of Digital CX Solutions & UX Implementation, για έργο που υλοποιήθηκε σε συνεργασία με την Plushost.
«Αποτελεί ιδιαίτερη τιμή για εμάς, στη NOBACCO, η συμμετοχή και η βράβευση σε ένα θεσμό που όχι μόνο αναδεικνύει αποτελεσματικές πρακτικές, αλλά συμβάλλει επίσης στη συνολική αναβάθμιση της ψηφιακής εμπειρίας στην ελληνική αγορά. Θέλουμε να ευχαριστήσουμε τους συνεργάτες μας, την εταιρεία Plushost, η οποία κατανοεί και ανταποκρίνεται στη διαρκή φροντίδα μας να δημιουργούμε αξία σε ό,τι κάνουμε.» δήλωσε ο Παναγιώτης Ρόκκος, eCommerce Manager της NOBACCO.
Η σειρά διακρίσεων συμπληρώθηκε από 4 Gold Awards στις κατηγορίες Best E-shop, Best Use of Customer Platform, Best Use of AI / Machine Learning και Best CX in Online / Mobile και ένα Bronze Award στην κατηγορία Best Customer Experience During Crisis. Την αξιολόγηση των υποψηφιοτήτων στη διοργάνωση είχε αναλάβει κριτική επιτροπή αποτελούμενη από 45 εκπροσώπους εταιρειών, θεσμικούς και ακαδημαϊκούς.
«Ανέκαθεν η NOBACCO αποτελούσε συνώνυμο της υψηλού επιπέδου εμπειρίας εξυπηρέτησης την οποία προσφέρει στους πελάτες της. Η πρόκληση ήταν το nobacco.gr να αποτελέσει σημείο αναφοράς σε ό,τι αφορά τη βέλτιστη online αγοραστική εμπειρία αλλά και την υλοποίηση καινοτόμων υπηρεσιών που δημιουργούν αξία για τον τελικό καταναλωτή, προσφέροντας personalized λύσεις, εγκαινιάζοντας μια νέα εποχή στη σχέση της εταιρίας με τους καταναλωτές, μεταφέροντας την εμπειρία που βιώνουν από τα φυσικά καταστήματα στο eshop.», πρόσθεσε ο κ. Ρόκκος.
Τα UX | CX Awards έχουν ως όραμα να αναδείξουν καινοτόμα έργα, πρακτικές και λύσεις που δημιουργούν αξέχαστες, υψηλής ποιότητας ψηφιακές εμπειρίες πελάτη/χρήστη, θέτοντάς τον στο επίκεντρο του ενδιαφέροντος. Στόχος είναι η διοργάνωση να αποτελέσει μελλοντικά έναν θεσμό-σημείο αναφοράς για τους τομείς του user experience και customer experience, παρουσιάζοντας όλες τις τελευταίες τάσεις και εξελίξεις στο χώρο.
Για τη NOBACCO, η εξασφάλιση μιας απολαυστικής εμπειρίας για τους πελάτες μας, τόσο στα φυσικά καταστήματα όσο και στο ψηφιακό περιβάλλον, αποτελεί πάντα προτεραιότητα. Η βράβευσή μας σε κάθε μία από τις παραπάνω κατηγορίες είναι μια ευκαιρία να ανανεώσουμε αυτή μας τη δέσμευση και μας εμπνέει να συνεχίσουμε να αναζητούμε νέους τρόπους αναβάθμισης της εμπειρίας εξυπηρέτησης που προσφέρουμε.
Ευχαριστούμε την ομάδα και τους συνεργάτες μας για τη διαρκή τους υποστήριξη σε αυτό το εγχείρημα!